Home

Toteutamme monikanavaisia ja toimintavarmoja asiakaspalveluratkaisuja ylivertaisen asiakaskokemuksen rakentamiseen

  1. Ratkaisujemme avulla tarjoat yhtenäisen palvelukokemuksen kaikissa kanavissa.
  2. Hallitset kaikki kanavat tehokkaasti yhdellä työkalulla - asiakaspalvelijana ja esimiehenä.
  3. Ratkaisumme ovat aina integroitavissa muihin järjestelmiinne ja skaalautuvat liiketoimintanne mukaan.
  4. Meillä on kattava kokemus kriittisten ja toimintavarmojen asiakaspalvelujärjestelmien toimittamisesta.
Lue lisää

Ylläpidämme tyytyväisten asiakkaidemme viestintäympäristöjä yli 30 maassa:

Holiday Clubin hotelleissa kolmessa maassa siirryttiin yhdistetyn viestinnän puhelinvaihderatkaisuun keskittämällä asiakaspalvelun Contact center –toiminnot.

LUE LISÄÄ

Puhelin on häiriötilanteissa tärkein väline viestintään ja johtamiseen. VR Groupin operaatiokeskuksen puhelinjärjestelmän uusimiseen ei olisi siten sopinut tavanomainen contact center –ratkaisu.

LUE LISÄÄ

Vintor Oy

Autamme sinua toteuttamaan liiketoimintaasi tukevat ratkaisut saumattoman, monikanavaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen. Tarjoamme raportointitietoihin perustuen työkalut yhtenäiseen asiointikokemukseen kanavasta riippumatta, asiakastietojen ohjaamaan palveluprosessiin sekä monikanavaisen asiakaspalvelun ohjaukseen.

Pidämme huolen siitä, että siirtymä moderniin asiakaspalveluun tapahtuu hallitusti ja kustannustehokkaasti liiketoimintasi ehdoilla. Tarjoamme alustan ja tuen, joka mahdollistaa asiakaspavelun monipuolisen kehityspolun.

Tarjoamamme palvelu sisältää kaiken suunnittelusta toteutukseen integraatioineen, globaaliin 24/7 ylläpitoon ja jatkokehitykseen.

Lue lisää

Yhteystiedot

Ota yhteyttä, niin voimme keskustella yrityksesi tarpeisiin parhaiten sopivista ratkaisuista!

Vaihde: +358 988 611 51

Asiakaspalvelu: +358 988 611 501, asiakaspalvelu[at]vintor.fi

Myynti: +358 988 611 500, myynti[at]vintor.fi

Laskutus: +358 988 611 502, laskutus[at]vintor.fi

OTA YHTEYTTÄ

Tietosuojaseloste