Monikanavaisen asiakaspalveluratkaisumme avulla mahdollistat asiakkaidesi saumattoman asioinnin ja varmistat korkealaatuisen asiakaskokemuksen - kanavariippumattomasti.

Tarjoamamme avaimet käteen-palvelu sisältää kaiken suunnittelusta toteutukseen, globaaliin 24/7 ylläpitoon ja jatkokehitykseen.

Omnichannel-palvelu yhdellä ratkaisulla

Asiakas saa yhtenäistä palvelua valitsemansa kanavan kautta: puhe-, outbound-, sähköposti-, rikastuva web-chat, web-lomake, SMS-, some, Skype for Business, IoT- yhdellä ratkaisulla. Asiakaspalvelija hoitaa kontaktit kaikista kanavista yhdellä ratkaisulla - tehokkaasti ja tehokkaalla resursoinnilla. Asiakkaan palvelemiseksi on käytössä 360-näkymä asiakastietoihin ja kontaktihistoriaan sekä asiakkaan web-asiointiin, varmistaen asiakaslähtöisen palvelun.

Ratkaisumme avulla saat tarvittavan raportoinnin ja läpinäkyvyyden toiminnan kehittämiseen. Pääkäyttäjillä on helppokäyttöiset itsepalvelutyökalut muutosten toteuttamiseksi helposti itsepalveluna, mahdollistaen toimintamallien nopean ja joustavan kehittämisen. saumaton monikanavainen asiointikokemus

Markkinoiden parhaat järjestelmävaihtoehdot vaativiin tarpeisiin

Käytössämme ovat markkinoiden p arhaat asiakaspalveluteknologiat, joista rakennamme yhdessä tarpeisiisi soveltuvan kokonaisuuden. Ratkaisumme mahdollistaa asiakaslähtöisen ja tehokkaan palvelun sekä palvelun modulaarisen kehityksen. Tarjoamme asiakkaillemme käyttöön myös kehittyneimmän service desk- ja viestintäalustan.

Edustamme Genesys, Cisco, Zylinc ja Microsoft-ratkaisuja, joissa yhdistyvät monikanavaisuus, toimintavarmuus ja helppo integroitavuus. Monipuolinen digitaalinen palvelukokonaisuutemme sopii kaikkiin yritys- ja viranomaisympäristöihin. Vintor toteuttaa systeemi-integraattorina asiakaskohtaiset räätälöinnit ja integroinnit, joilla varmistetaan soveltuvuus liiketoiminnan tarpeisiinne.

Globaalin organisaation asiakaspalvelun haasteisiin vastaamme yhtenäisellä, mutta esimerkiksi maa- tai toimipistekohtaisesti räätälöitävällä kokonaisuudella. Ratkaisumme kattaa myös erittäin vaativat hälytyskeskustarpeet, joissa yhtenäinen tilannekuva tehostaa kriisi- ja hätätilanteiden hallintaa suuntaamalla asiakaspalveluresurssit oikein.