Asiakaspalvelujärjestelmä erityistä toimintavarmuutta vaativiin toteutuksiin.

Vintor Hälytyskeskusratkaisu on tarkoitettu asiakaspalvelujärjestelmäksi erityistä toimintavarmuutta vaativiin kohteisiin. Ratkaisu on aina kahdennettu sisältäen erillisen testiympäristön ja varajärjestelmän. Ratkaisun myötä käytössä ovat chat-, puhe, email-, some- ja videokanavat ja se on joustavasti integroitavissa, esim. IVA-järjestelmiin.

Vintor Hälytyskeskuksessa on asiakaspalvelutilanteiden tallennus vakiotoimintona ja sen avulla voidaan hallita kaikkia asiakaspalvelun kanavia yhtenäisesti. Yhtenäisen raportoinnin ansiosta käytettävissä on aina tietoa päätöksenteon tueksi.

Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään ja kertovat lisää, joten ota meihin yhteyttä.

Avaimet käteen -palvelu

    • Sisältää käyttöönoton, koulutuksen, ylläpidon ja jatkokehityksen.
    • Ylläpidon palvelutaso on valittavissa: Gold tai Platinum.