Tehokas, proaktiivinen ja yhtenäinen palvelu kaikissa kanavissa.

Vintor Monikanavainen asiakaspalveluratkaisu yhtenäistää asiakaspalvelun. Outbound, chat-, puhe-, email, some- ja videokanavat ovat sen avulla laajennettavissa myös vaihteenhoitoon ja service desk –näkymään.

Asiakkaalle ja asiakaspalvelijalle Vintor Monikanavainen asiakaspalveluratkaisu on helppokäyttöinen ja nopea.

Ratkaisun myötä asiakaspalvelun kanavien hallinta on yhtenäistä ja raportointi tukee organisaation liiketoimintatavoitteiden toteutumista. Ratkaisussa vakiona ovat erilaiset älykkäät integrointi-rajapinnat ja takaisinsoittotoiminto ja ne ovat yksinkertaisimmillaan asiakkaan itse tehtävissä.

Vintor Monikanavainen asiakaspalveluratkaisu toimii itsenäisenä viestintäratkaisuna, mutta on käytettävissä myös useimpien olemassa olevien viestintä- ja puhejärjestelmien kanssa.

Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään ja kertovat lisää, joten ota meihin yhteyttä.

Avaimet käteen -palvelu

    • Sisältää käyttöönoton, koulutuksen, ylläpidon ja jatkokehityksen.
    • Ylläpidon palvelutaso valittavissa: Regular, Silver tai Gold.