Service Desk sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden tehokkaaseen, proaktiiviseen ja yhtenäiseen palvelemiseen kaikissa kanavissa.

Vintor Service Desk tarjoaa ratkaisun sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden palvelemiseen niin chat-, puhe, email-, some- kuin videokanavissa. Ratkaisu sisältää Service Center -näkymän, josta poimitaan palvelupyyntöjä.

Vintor Service Desk -ratkaisu on sekä asiakkaalle ja asiakaspalvelijalle helppokäyttöinen. Esimerkiksi vakiona ratkaisussa olevat älykkäät integrointi-rajapinnat ja takaisinsoitto ovat yksinkertaisimmillaan asiakkaan itse tehtävissä.

Ratkaisun avulla kaikki asiakaspalvelun kanavat yhdistetään tehokkaaaseen hallintaan ja yhtenäinen raportointi auttaa asiakaspalvelun kehittämistä koskevissa päätöksissä. Ratkaisu on käytettävissä useimpien puhejärjestelmien kanssa.

Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään ja kertovat lisää, joten ota meihin yhteyttä.

Avaimet käteen -palvelu

    • Sisältää käyttöönoton, koulutuksen, ylläpidon ja jatkokehityksen.
    • Ylläpidon palvelutaso valittavissa: Regular, Silver tai Gold.