Tehokas, proaktiivinen ja yhtenäinen palvelukokemus verkossa ja muissa kanavissa.

Vintor Web-asiakaspalveluratkaisu varmistaa yhtenäisen palvelukokemuksen verkossa ja muissa kanavissa. Chat-, puhe-, email-, web-lomake-, some-, video- ja ruudunjako ovat laajennettavissa eri outbound-kanaviin ja vaihteenhoitoon.

Tehokas Vintor Web-asiakaspalveluratkaisu on sekä asiakaspalvelijalle että loppuasiakkaalle vaivaton, sillä selainriippumaton teknologia ei vaadi ohjelmiston asennusta.

Vintor Web-asiakaspalvelu kokoaa organisaation eri asiakaspalvelukanavat yhtenäisen hallinnan alle ja tuottaa yhtenäisen raportoinnin liiketoiminnan kehittämisen tueksi. Asiakaspalveluprosessien kehittäminen helpottuu ja toiminnan tehokkuus nousee. Ratkaisussa ovat vakiona älykkäät integrointi-rajapinnat ja takaisinsoittotoiminto - nämä ovat yksinkertaisimmillaan asiakkaan itse tehtävissä.

Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään ja kertovat lisää, joten ota meihin yhteyttä.

Avaimet käteen –palvelu

    • Sisältää käyttöönoton, koulutuksen, ylläpidon ja jatkokehityksen.
    • Ylläpidon palvelutaso on valittavissa: Regular, Silver tai Gold.
    • Alustana Microsoft Skype for Business – toteutettavissa nykyiseen ympäristöön tai Vintorin palveluna.